Thursday, January 19, 2017

Outfit/ Winter cardigan





Hei, armsad :)


Ma tean jaa, et ma olin kohutava aja kadunud, aga seda mitte sellepärast, et ma oleks unustanud oma  blogi või selle kinni pannud. Põhjus oli selles, et mul oli ülikoolis eksami periood ning siis ma  keskendusin ainult sellele. Nüüd on see periood kohe varsti läbi ja hakkab teine semester. Ennem  seda on mul veel vaja hakkama saada kunstiajaloo eksamiga ning siis saab korra hinge tõmmata,  ennem kui hakkab kõik otsast peale.

 Kui rääkida sellest, et kuidas ma jäin rahule oma esimese semestriga. Siis peaks mainima, et oli nii  positiivset kui ka negatiivset. Ega iga loeng ei saagi pakkuda huvi. Näiteks oma eriala puhul meeldib  mulle kõik, mis puudutab arvutigraafikat ning fotograafiat. Neid asju teen huviga aga kõik, mis  puudutab joonistamise ning maalimise poolt, siis sellega ma nii väga rahul pole. Sest kui asja tehes  üldse mingit arengut ei toimu, siis kaob ära ka motivatsioon seda teha.  Eks näis mis teine semester  toob. 
           
  pullover-hm/ püksid-Marks and Spencer/ saapad- Marks and Spencer/ huulepulk- Rimmel Kate 104


Kui rääkida muust, mis mu elus toimub. Siis on selle ajaga, mis ma kadunud olen olnud päris paljut  toimunud. Näiteks üks suur muudatus on kindlasti see, et ma ei ela enam vanemate juures. See  polegi nii lihtne kui esmapilgul tundub. Peab väga paljuga ise hakkama saama. Õnneks mul on väga  toetavad vanemad ning nad aitavad mind alati. 
Kui rääkida sellest, et kas ma olen hetkel eluga rahul, siis kindlasti on mul selline aeg, kus ma olen  kõigega ikka väga rahul. Mul on inimene kõrval, kellega koos ma tunnen ennast hästi. Mul on väga  soe ja armastav pere ning mul on väga hoolivad sõbrad, kes toetavad mind alati.
Mis sa ikka rohkem elult tahad, kui on kõik see olemas :)





Nii ja nüüd kõige lõpetuseks lähemalt minu outfitist, mida teile näitan peaksin ka mainima, et selle  mõnusa suure salli moodi riideeseme tõi mulle ema ja ma täpselt ei tea kust see pärit on. Mina  kannan seda kahte moodi, nii sallina kaelas kui ka nii nagu piltidelt on näha. Täiustasin selle outfiti  kuldse pandlaga vööga ning nii tuligi välja üsnagi talvine riietus.
Pean järjekordelt tänama oma fotograafi, kelleks on minu parim sõbranna. Tänu sellele, et ta suudab  ära kannatada minu lollitamised ja veidrused, ei sure ka minu blogi täielikult välja.

Nüüd, kus mul on kooli kõrvalt natukene rahulikum aeg, saan lubada, et olen ka siin natuke aktiivsem. Tulemas on nii palju lahedaid üritusi ning kindlasti ma mõnest räägin natuke rohkem ka  siin või siis kui ma siia ei jõua postitada neist on ka võimalus minu tegemistel silma peal hoida  instagrami vahendusel.


No comments:

Post a Comment