Saturday, January 28, 2017

Outfit/ interesting dark


Hei, armsad!

Üks põhjuseid, miks ma soovin olla osa blogijate maailmast on kindlasti see, et kõik blogijad inspireerivad üksteist. See on väga oluline osa blogimisel. Ning, kui sul on ka lisaks sõprusi mõne teise blogijaga, kellega sa saad väga hästi läbi ning te oskate üksteist toetada kõigis blogimisega seotud probleemides. siis on blogimine ja pildistamine üks väga tore hobi.
Alustasin blogimist umbes kolm aastat tagasi. Nüüd kui vahel tagasi sellese aega vaatan, millal selle kõigega alustasin on tore märgata arengut, mis on viimaste aastatega toimunud. Kindlasti kaasneb sellega nii positiivset kui ka palju negatiivset (näiteks kui oled blogiga kriisis).
Kui see juhtub tuleb endale lihtsalt aega anda ning asjade üle rahulikult järele mõelda. Ning kui väga hull olukord on, siis otsima tuge sõpradelt.
Igal blogijal on nii halbu kui ka häid päevi, sest vahest võib isiklik elu ikka väga kirju olla.
Kõige viimane asi, mida teha sellises olukorras on kindlasti alustatud töö minema visata. Kuigi tõsi on ka see, et vägisi blogisse midagi postitada ei ole hea idee. Ning kui selleks motivatsiooni ei tule, siis oodata rahulikult seda õiget hetke.
Teil võib tekkida küsimus, et miks selline postitus. Siis seda sellepärast, et mul on viimasel ajal väga tihti tunne, et nüüd aitab ja ei taha enam. Eriti veel kui kuuled midagi kriitilist. Tõsi on ka see, et iga asi ei saagi ju kõigile samamoodi meeldida ning vingujaid leidub alati. Lihtsalt see kõik ei tohiks mõjutada, selles mida me armastame teha.

Ning kõige lõpetuseks minu outfitist. See sai selline päris tumeda poolne, kuigi ma eelistan palju rohkem ikka värve. Valisin siis selga H&m mantli ja salli ning musta lendleva New Yorkeri seeliku, mille all on mul Marks&Spenceri saapad.
Olen isegi rahul selle valikuga, sest tulemus ei tulnud tume igav vaid päris huvitav. seelik selles komplektis all mõjub päris huvitavalt ning saapad on just mõnusalt robustsed ning teevad selle kõik veel omakorda huvitavaks.
Ausalt öeldes ma ei teagi mis mind inspireeris. Arvatavasti oma tuju ja soov kanda midagi teistsugust ning ka kindlast koht.


Mantel-H&m/ sall-H&m/ seelik-New Yorker/ saapad-Marks&Spencer/ kott- New Look


  
Facebook/ insrtagram/ snapchat 

No comments:

Post a Comment