Friday, February 17, 2017

Outfit/ Baby pink



Heiii, armsad!

Kas teil on ka nii, et mingi värv võlub kohe eriti ära ning siis ainult seda kannakski. Minul on nii juhtunud roosaga. Ma isegi ei tea millal ma avastasin selle enda jaoks aga millalgi oli nii, et kõik hakkas järjest roosamaks muutuma minu seljas. Riietuse puhul eelistan ma muidu ka rohkem õrnu toone. Kuna mu juukse värv on ka üsnagi blond siis olen selle järgi avastanud, mis värvid mulle rohkem sobivad ning juurde annavad. Kuna värvid annavad väga palju inimesele, kes neid kannab juurde siis on oluline teada, mis just sinule kõige paremini sobib. Enda puhul võin öelda, et ma võin kanda kõiki värve. Kuid endale mulle tundub, et pigem on minu värvid heledad ja must/hall ei anna mulle midagi erilist juurde.

Tänastel outfiti piltidel ongi mul seljas järjekordselt minu üks kõige lemmikumad värvi beebiroosa pullover. Sellele juurde lisasin nahast seeliku ning jalga oma hetke kõige lemmikumad saapad.
Just beebiroosa võlub mind hetkel kõige rohkem. Ei te mis värv järgmiseks. Kindlast jään oma õrnade toonide juurde ka edaspidi.


pullover-H&m/ seelik-Reserved/ saapad-Marks & Spencer





No comments:

Post a Comment