Sunday, November 27, 2016

Outfit/ comfortable sweater


Heii, armsad! Ilusat esimest adventi teile kõigile.
Tänane outfiti postitus peegeldab hästi külmasid ja natuke liiga sügisesi ilmasid. Ma nii igatsen lund tagasi ja mulle ei meeldi üldse need kummiku ilmad. Aga kuna väljas nii külm, siis kannan hetkel hästi palju kampsuneid. Selles outfitis on ka põhiline rõhk sellel mega mõnusal ja pehmel kampsunil. Mis on kindlasti hetkel mu üks lemmikuid. Kampsunitega on selline lugu, et nendest ei saa kunagi küllalt ning mida rohkem seda parem. Minu oma on pärit Paavlist, aga selliseid leidub kindlasti ka kusagil mujal. 
Üldiselt, kui muust rääkida siis ma olen jube kaua eemal olnud ja pole midagi postitanud. Ega ma täpselt ei teagi mis selle põhjus on olnud. Kindlasti on üks põhjus ülikool ja siis palju muid keerulisemaid perioode. Sest ega koguaeg ei õnnestugi kõik ning võib ka palju negatiivset olla. Aga eks peab lihtsalt üritama jääda positiivseks. 
Hetkel, kui ma õue vaatan näen ma, et lund sajab. See on küll positiivne vaatepilt, sest mulle nii meeldivad valged talved ja jõulud peaksid ka kindlasti valged olema. Sellised ilmad kutsuvad kohe välja jõuluturule või uisutama.
Olge armsad ja nautige!!!




No comments:

Post a Comment