Friday, September 2, 2016

new cardigan

Tere, armsad lugejad! Mõtlesin veel ennem sügise saabumist ühe suvisema outfiti postituse teha, sest kurb tõde on see, et varsti peab kandma ainult pakse riideid. Seega näeb veel minu seljas suvist ja väga mugavat komplekti.
Kui ma New Yorkerist leidsin selle imelise kardigani teatsin kohe, et tahan seda teile ka näidata :)
Sinna juurde sobitasin tavalise valge maika ja lühkarid (Päris mugav ja lihtne). Üks põhjus, miks kardigani soetasin on kindlast selles värvis. See on nii armas ja suvine toon ning isegi kui suvi saab kohe läbi, jääb see toon ikka minuga. Mulle meeldivad väga sellised heledad toonid ja ma ei vahetaks neid üldse tumedate vastu.
Tänane päev pildistamiseks valida oli muidugi kehva, sest tuul on võimas ja pooled pildid tulid nii, et mul olid juuksed näos. Aga tehtud nad said ja mõni neist on ka teile nüüd näha..
Kui nüüd outfiti teemalt kõrvale liikuda, siis räägin paar uudist ka endast. Esimene on see, et tulin Reservedist töölt ära ning teine, et põhjus miks sealt ära tulin oli, et sellest sügisest olen Tallinna ülikoolis jeeeeeee. 



 

No comments:

Post a Comment