Thursday, September 29, 2016

Zara jacket


Tere, armsad lugejad! Kuidas teil on läinud? Juba on sügis käes ja maa lehti täis. Üldiselt mulle sügis ei meeldi eriti. See aeg on väljas nii sopane ja vihmane. Ainuke hea asi on sügise juures see, et mul on sünnipäev oktoobris jee...
Nii aga tänase postituse juurde tulles pean ära mainima, et see pole üldse sügisene. Tundub, et ma ei ole lülitunud sügiseste värvide ja riiete peale veel. Aga küll ka seda jõuab teha mitmeid kuid.
Outfiti põhirõhk on siis täna sellel sinisel Zara jakil. Kuna ma väga armastan sinist värvi siis leidis ka see jakk tee minuni.. See jakk pole väga sügisene ja pean ütlema, et tegu pole eriti uuema kolleksiooniga.
Järgmine nädal on tulemas üks huvitav üritus, kust ka mina osavõtan. Kajastan seda ka kindlasti. Soovitan veel kindlasti minu instagramil silma peal hoida, sest sinna ma üritan ikka rohkem midagi postitada :)


                       jacket-Zara/ jeans-Reserved/ boots-M&S/ bag-House/ watch-Windfeld
  

                                                       Facebook/ instagram/ blogloved


No comments:

Post a Comment