Sunday, August 21, 2016

Black dress and curls


Hei, ilusad! Tervitan teid kõiki hetkel Tartu lähedalt. Siin on alates reedest olnud väga ilusad ilmad ja saab veel ennem ülikooli tralli nautida sooja päikest. Mõtlesin siis, et ei raiska siin niisama aega ja postitaks midagi ka oma blogisse.
Kuna ma olen olnud nii kaua aega siin punupatsidega siis teada on, et kui patsid lahti teha tuleb palju patsilokke. Ja miks ka mitte siis nendega mitte natuke pildistada, eriti kui oled just leidnud poest uue armsa musta kleidikese. Maal olles olen avastanud enda jaoks, et mulle meeldivad erinevad punutised, mida mulle õde on proovinud teha. Nendega on nii mugav ja juuksed püsivad palju kauem puhtana. Erinevate punutistega postitus tuleb ka kunagi ja ma usun, et see tuleb päris lahe.

                                                                  dress-New yorker




                                                             




No comments:

Post a Comment