Sunday, October 23, 2016

Outfit/ warm coat and dress



Tere, kaunitarid! Reedel oli Nyx meigibrändi avamispidu Viru keskuse aatriumis. Tähistati Nyx jõudmist Kaubamaja iluosakonda. Kuhu oli kutsutud kokku väga palju moega seotud inimesi, kellel oli au esimesena näha Nyx poekest. Mina teadsin juba varem seda brädi, sest ka Ilublogijate kokkutulekul oli juba Nyx kohal ning tutvustas oma tegevust. Sealt sain ka juba kaasa nende tooteid, mida kodus järgi proovida. Mina olen nende toodetega mega rahul ning see uudis, et neid saab lõpuks Kaubamajast osta teeb veel rõõmsamaks. Nii, et minge kindlasti uudistama, sest neil on ikka mega suur valik üli lahedaid tooteid. 
Outfitist nii palju, et eesmärk oli soojalt riides olla. Kuna õues on nii nii külm siis otsustasin mõnusa sooja kootud kleidi ja ja kasuka kasuks. Ma nii jumaldan seda mõnusat kapuutsiga kasukat. Ning kindlasti ka seda, et ta on nii soe ja mul ei hakka külm, sest ma olen ikka väga külma kartlik.
Täpselt isegi ei tea kust selline mõnus kasuka moodi asi pärit on, aga olen ka sarnaseid näinud mujal poodides. Nii, et kellel huvi leiab äkki ikka kusagilt midagi sarnast. 

             

                                       

No comments:

Post a Comment