Tuesday, October 18, 2016

Max Factori uus False Lash Epic ripsmetušš ja Masterpiece Nude Palettes lauvärvikomplekt


Tere, kaunitarid! Eelmises postituses lubasin kirjutada natuke põhjalikumalt Max Factori uuest False Lash Epic ripsmetuššist ja Masterpiece Nude Palettes lauvärvikomplektist. 
Nende uut ripsmetušši sai proovida reedel ja laupäeval Viru keskuse aatriumis, kus sai endale lasta teha tutvustavat minimeiki Max Factori ilukonsuldantide poolt. 
Nii ka mina käisin reedel uudistamas, mis tootega täpsemalt tegemist on ning sain ka endale ilusa meigi. 
Põhiline rõhk pandi seal uuele ripsmetušile, kuid mulle jäi eriti silma see Nude Palett. Põhjus siis oli selles, et selle palettiga sai nii palju teha. Meikar tegi sellega ära mulle lainerijoone (kasutades seda kõige tumedamat tooni) ning heledamaid toone kasutas ta konturijana. Nii, et selle suhteliselt väikse palettiga saab ikka väga palju ära teha oma meigis. 
Kindlasti soovitan väga ühte sellist paletti. Max Factoril on neid palette kolmes erinevas värvivalikus.



Oluline rõhk oli neil muidugi pandud  uuele ja väga huvitavale False Lash Epic ripsmetušile. Huvitav on ta sellepoolest, et tal on kahe osaline hari. Tähendab see siis seda, et selle ripsmehariaga sobib ideaalselt piiritleda ning harja otsik võimaldab pääseda ligi ka silmanurkadesse, et tagada kaunis lehvikuefekt.
Mina olen super rahul sellega, sest ta tõesti teeb ripsmed tihedamaks ja pikemaks ning ei jäta neid tükiliseks. Eriti meeldib mulle harja otsas olev ripsmehari, sest sellega pääseb tõesti silmanurkadesse paremini ja tulemus on ühtlaselt korralik ja ilus.




No comments:

Post a Comment