Sunday, July 10, 2016

juuni lemmikud


Tere, armsad! Tänane postitus pühendub minu juuni lemmikutele. Neid just eriti palju ei ole, aga ma mõtlesin neid teiega jagada. Mõned asjad pärinevad ilublogijate kokkutulekult ja mõni on minu enda soetatud ning on saanud väga lemmikuks. Alustan siis näo hooldus toodetest..


1. Turbliss bioaktiivne rabatoonik
Klaaspudeli sees on 100% puhas turbavesi. Kasutan seda õhtul ennem magama minekut. Kuna ta puhastab, värskendab, elustab ja toniseerib nahka siis vahest ka hommikuti. Ning sellega saab ka päeva jooksul meiki ja jumet väga hästi värskendada. Sain selle ilublogijate kokkutulekult ja olen sellegansuper rahul. See pudelike aitab väga hästi kuiva naha vastu.
2. Avon planet spa näokoorija
Näokoorija koosneb valgest teest ja sisaldab väga õrnasid terasid, et mitte nahka liialt kahjustada. Tulemus peale koorimist on väga siidine ja värske.


3. Gold blond shampoo ja Gold repair conditioner
Sain selle shampooni ja palsami proovimiseks Thaya ilusalongist. Kuna juuksed on mu kõige suurem väärtus ja aare siis proovin neid väga hoida. Selle sarjaga tuntsin kohe peale esimesi kasutamisi, et mu juuksed on palju tervemad ja väga väga siidised. Need mõlemad tooted on sulfaadi ja parabeni vabad. Shampoon sisaldab endas Kannikese pigmente ja põldmuraka ekstrakti, mis neutraliseerib kollase tooni blondides või hallides juustes. Lisaks kaitseb ta kuuma ning UV- kiirguse eest.
Palsam on mõeldud kahjustatud juuste taastamiseks ning tugevdamiseks. Peale palsami kasutamist on juuksed läbi kammitavad ja siidised.
4. Gold argan oil
See on mu kõige kõige lemmikum juukse õli mis mul kunagi on olnud ja mul on ülimalt kahju, et see otsa sai, See õli andis juustele nii mõnusa läike ja siidisuse ning ta toitis juukse otsi väga hästi. Maksab see 23eurot ja saab osta Thaya ilusalongist..


5. Lumene true mystic volume mascara
Sain selle ilublogijate kokkutulekult ja mul pole annu nii head ripsmetušši olnud.See ei jäta ripsmeid tükiliseks ja sobib minu lühikestele ripsmetele ülimalt hästi kuna teeb mu ripsmed pikemaks.
6. Ontic minerals Pearl Highlighter
Super värv suveks ja päevaseks meigiks. Mugav kasutada ja kaua püsiv.



7. Essence kauapüsiv nude matt huulepulk 
Selle ma soetasin endale kiiruga otsides endale tavalist matti huulepulka, mida saaks iga päevaselt kasutada. Huulepulgaga olen ma mega rahul ja see oli kindlasti seda ostu väärt. Lisaks on Essence huulepulkade valik nii lai ja hinnad nii väiksed, et kui sealt midagi osta siis ei pettu kindlasti. Minu huulepulga toon on velvet matt 23 ja sain ta hinnaga 1-2 eurot (täpselt ei mäleta).


8. Rimmel Rita Orax kolleksiooni küünelakk 
Otsisin sellist tooni küünelakki päris kaua, sest see on suvel lihtsalt kõige ilusam värv mida tahta. Samuti on seda mugav küüntele kanda.


9. Dr Irena Erise micellar solution make- up removal
Mõnus pudel mida on hea kotti pista ja kaasa võtta. Hea lõhnaga ja eemaldab väga hästi meigi. Ei kuivata nahka.

Need olid minu 10 lemmikut ja ma loodan, et teile meeldib ka midagi nende hulgast.

No comments:

Post a Comment