Sunday, June 26, 2016

outfit / gold & black


Hei, armsad lugejad!
Täna on nii halb ilm ja kõik on nii vihmane, et ma mõtlesin teha valmis postituse, mille jaoks käisin pildistamas ilusa ilmaga.
Mulle nii meeldivad päikselised ilmad ja seda põhjusega, et just siis saab kanda natuke õhemaid riideid. Selle outfiti puhul meeldib mulle eriti see jumpsuit, mille sobitasin kuldsete detailidega. Jumpsuite võiksin ma endale veel palju muretseda. Tunnistan ausalt, et mul on neid kappis päris palju, sest esiteks mulle meeldib, et need on nii mugavad ja samas ka päris naiselikud. Minu arust on palju mugavam kanda pigem jumpsuiti kui lühikest kleidikest. millega ma ei tunne ennast kunagi nii mugavalt.
Samuti lisasin sellele outfitile kuldseid detaile, mis teevad selle minu jaoks eriti lemmikuks.Kui veel eriti tähelepanelik olla on näha ühte kuldset tatood, mida ma suvel ikka päris palju kannan. Eriti meeldib mulle seda teha erinevatel festivalidel, kui nahk on mõnusalt päevitunud ja see kuldne efekt on eriti ilus.




                    jumpsuit- H&m/ käevõru_-H&m/ kott- Zara/ ballerinad- Tom Taylor



 


                                                     facebook/instagram/ bloglovin

No comments:

Post a Comment