Saturday, April 30, 2016

MOSSA day cream and micellar water


Hei, armsad lugejad!
Kas teie olete kuulnud MOSSA-st, mina igatahes ei olnud. Kuid ilublogijate kokkutuleku kinkekotis just need kaks MOSSA toodet olidki. Nüüd tahan teile rääkida, mis need on, ja mis ma neist arvan.
Kindlasti kiidan väga neid mõlemaid tooteid. Üks on päevakreem ja teine meigieemaldus mitsellaarvesi.
Alustan siis sellest puhastavast MOSSA mitsellaarveest. Nagu ka toode peal näha sisaldab see vaarikast pärinevaid vitamiine. Ning, jah ta puhastab ja eemaldab jumestuse, samaaegselt nahka toniseerides ning niisutades. Kasutamine on nagu ikka, et niisutad vatipadja sellega ja puhastad selle abil näonahka. Hiljem ei pea seda maha loputama. Mulle väga meeldib see toode, kuna ta niisutab nahka ja ei ole probleemi, et peale meigi eemaldamist nahk oleks kuiv.
Teine on MOSSA mustikaga E-vitamiiniga päevakreem. See on sobilik normaalsele, kombineeritud ja tundlikule nahale.
Tunnistan, et see minu täiesti esimene päevakreem, sest varem ma pole kreemi kasutanud. Aga kuna nüüd oli see kinkekotis siis otsustasin proovida.
Mulle väga meeldib see kreem, kuna ta lõhnab hästi, imendub nahka kiirest, ei ole rasvane ning jätab naha mõnusalt siidiseks. Kindlasti on ka selle kreemi puhul hea, et tal on pump ning kasutamine tänu sellele on väga mugav.

Kas keegi teist on MOSSA tooteid proovinud? Mis te neist arvate?

No comments:

Post a Comment