Saturday, April 9, 2016

Gold Premium Hair Colours Show esitlus


Tere armsad lugejad!
Täna tahan Teile rääkida sellest, mis ma neljapäeval tegin. Nimelt olin ühel väga glamuursel ja huvitaval üritusel modell. Üritus, kus olin modell oli Gold Premium Hair Colors show esitlus. Kohal olid mitmed tuntud ilumaailma professionaalid, kes said osa glamuursest ja meeleolukast show-esitlusest, mida viisid läbi brändi loojad Victor Moreno ja Marco Merie.
 Kõik 15 modelli said endale uue juuksevärvi Goldi uute juuksevärvidega ja lisaks sellele veel ka imeilusa meigi Erle Tootsi poolt. Mina sain ka endale uue juuksevärvi ning ma olen sellega päris rahul. Lõpp tulemus koos meigiga oli väga kena ja kõik modellid olid imeilusad.
Päev oli üsna pikk ning algas juba kell kaheksa hommikul ja kestis õhtul kella üheksani. 
Siis kui meigid ja uued soengud said valmis viidi meid restoran Gloriasse, kus toimus kogu show. Seal ootasid meid ka riided, mille me saime ise eelmine päev castingul endale WAB poest valida. Mina valisin lühikesed mustad püksid ja musta pluusi, kuna riietus oli eelistatud must. Kui valmis saime tegi fotograaf meist pilte ja paar korda saime kõndimise läbi proovida.
Ühesõnaga oli super tore üritus ning kogemus, mida sai jagada teiste toredate modellidega. Suured tänud selle toreda kogemuse eest Gold ja Thaya ilusalong!





#GoldpremiumHairColors #restoranGloria
Fotograaf: Sten-Ander Ojakallas
Make up: Erle Toots
Riided: WAB
Üritus: Gold Premium Hair Colours Show-esitlus
 


No comments:

Post a Comment